ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است

    بسیار خب

    ۱) زمان پاسخگویی به تیکت ها ، شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۷ و پنج شنبه ها نیز از ساعت ۹ تا ۱۴ می باشد.

    * جمعه ها و ایام تعطیل رسمی به تیکت ها پاسخ داده نمیشود.

    ۲) بعد از ارسال تیکت ، خواهشمند هستیم منتظر پاسخ از سمت پشتیبان بمانید و با مجموعه بابت پیگیری تیکت تماس نگیرید.

    ۳) همه تیکت ها در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد لذا صبوری پیشه کنید.

    ۴) برای تسریع در روند پاسخگویی ، حتما دسته یا دپارتمان مورد نظر خود را در هنگام ارسال تیکت ، درست انتخاب نمایید.

    ۵) برای اطلاع از وضعیت تیکت خود ، به قسمت تیکت های من رفته و از کادر رنگی در کنار عنوان تیکت میتوانید وضعیت تیکت خود را بررسی کنید.