۱) زمان پاسخگویی به تیکت ها ، شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۷ و پنج شنبه ها نیز از ساعت ۹ تا ۱۴ می باشد.
* جمعه ها و ایام تعطیل رسمی به تیکت ها پاسخ داده نمیشود.
۲) بعد از ارسال تیکت ، خواهشمند هستیم منتظر پاسخ از سمت پشتیبان بمانید و با مجموعه بابت پیگیری تیکت تماس نگیرید.
۳) همه تیکت ها در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد لذا صبوری پیشه کنید.
۴) برای تسریع در روند پاسخگویی ، حتما دسته یا دپارتمان مورد نظر خود را در هنگام ارسال تیکت ، درست انتخاب نمایید.
۵) برای اطلاع از وضعیت تیکت خود ، به قسمت تیکت های من رفته و از کادر رنگی در کنار عنوان تیکت میتوانید وضعیت تیکت خود را بررسی کنید.