پشتیبانی و امور مشتریان
حفظ رضایت مشتریان و بهبود وضعیت ارائه خدمات در همه سطوح، همواره از اصلی ترین اولویت های کاری شرکت توسعه ارتباطات حراج می باشد. لذا با تاکید بر جلوگیری از بروز زمینه های نارضایتی؛ اقدام های فعال و موثری در راستای رسیدگی به شکایات احتمالی دارد. سهولت در ثبت شکایات و رسیدگی به آن ها در سریع ترین زمان ممکن از محورهای اصلی تیم رسیدگی به شکایات مشتریان است ، لذا سیستم پاسخگویی و ثبت شکایات و انتقادها برای تمامی مراجعه کنندگان و مشتریان فراهم می باشد. (راه های ارتباطی جهت انتقاد و ثبت شکایات را در قسمت تماس با ما در سایت مشاهده کنید)
همچنین یک تیم فنی و پشتیبانی بصورت مداوم آماده پاسخگویی تلفنی در خصوص راهنمایی ها و رفع ایرادات مقطعی در خصوص دستگاه های کارتخوان این شرکت می باشد و همچنین در صورت ایرادات فنی میتوانید به نزدیکترین نمایندگی خدمات پس از فروش در تمامی استان ها مراجعه کنید.
در این خصوص این شرکت نمایندگانی در جهت ارائه خدمات پس از فروش را در نقاط مختلف کشور انتخاب و زمینه را برای کوتاه کردن ارائه خدمات و سرویس دهی بهتر به تمامی دارندگان محصولات این شرکت فراهم آورده است.