خدمات پس از فروش

تمامی محصولات شرکت پس از انجام  تست های کنترل کیفیت و محیط به نمایندگان فروش و بازار ارائه میگردد ،اما در جهت بهبود امر مشتری مداری و پاسخگویی به مشتریان و نمایندگان این شرکت تمامی محصولات را دارای گارانتی تعویض و تعمیر کرده و مفتخر است بهترین نوع خدمات پس از فروش را در اختیار مشتریان محترم قرار دهد.

محصولات شرکت دارای ۱۲ ماه گارانتی خدمات پس از فروش و ۳ ماه گارانتی تعویض دستگاه می باشد.

گارانتی محصولات
همراه با تمامی محصولات یک کارت گارانتی  می باشد که مواردی از قبیل نام و مدل دستگاه و سریال مندرج بر روی دستگاه کارتخوان قید شده و هنگام خروج دستگاه از انبار شرکت یا نماینده قانونی تاریخ جهت شروع دوره گارانتی ثبت می گردد.

موارد ابطال گارانتی

مخدوش نمودن برچسب های دستگاه ، هولگرام و کارت گارانتی
خرابی بر اثر نوسانات برق ، ضایعه فیزیکی
تعمیر یا هر گونه دستکاری دستگاه ( تعمیر دستگاه فقط در نمایندگی های اعلام شده مورد تایید می باشد )
لوازم جانبی و مصرفی شامل گارانتی نمی باشد.

انواع خدمات

شبکه نمایندگی ها
یکی از وظایف اصلی واحدهای خدمات پس از فروش ارائه خدمات با سرعت و با بهترین کیفیت به مشتریان می باشد. همچنین در جهت بهبود ارائه خدمات،  نمایندگان نیازهای فنی مشتریان را شناسایی و راهکارهای لازم برای پاسخگویی بهتر تدوین می کنند.
ما در این بخش ساز و کارهایی را برای پاسخگویی به نیازها و مشکلات و ارائه خدمات بهتر را در نظر گرفته و به صورت مستمر و موثر با نمایندگان در ارتباط می باشیم .
این شرکت در جهت ارائه خدمات مناسب سعی در انتخاب بهترین نمایندگان برای این امر را دارد و بصورت مداوم عملکرد آنها را در جهت جلب رضایت مشتریان بررسی می کند.
تیم پشتیانی شرکت بصورت مداوم در حال تهیه و تدوین دستورالعمل های فرایند اجرایی عملیات و ارائه خدمات به مشتریان توسط  نمایندگی‌ها است و نظارت بر عملکرد نمایندگی‌ها در ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان را از طریق بررسی شاخص‌هایی مانند مدت زمان ارائه خدمات و پاسخگویی به مشتریان ، کیفیت خدمات و همچنین نظر سنجی دوره ای را در دستور کار خود دارد.
پشتیبانی آنلاین و برخط 
مشتریان می توانند با مراجعه به سایت شرکت بطور آنلاین با پشتیبانی بصورت “چت” ، گفتگو و طرح ایراد کنند ، همچنین یک تیم پشتیبانی مستقر در شرکت که موارد مقطعی و جزئی را بصورت برخط آماده پاسخگویی به سوالات و همچنین پیگیری لازم  در جهت رسیدگی به بازگرداندن یا تعمیرات دستگاه موردنظر از سمت نمایندگان شرکت می باشد.